Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeKolego przeciwskręt, to nic innego jak odjechanie kołem na zewnątrz zakrętu spod siebie... W ten to sposób motocykl szybciej przechyla się do zakrętu pomagając z niego nie wypaść... Po odjechaniu kołem w takim stopniu w jakim chcesz żeby był pochylony motocykl pod tobą do wnętrza zakrętu wracasz kołem na linię toru jazdy przez zakręt poprawioną o odchylenie miejsca styku gumy z nawierzchnią od osi przechyłu środka ciężkości zespołu motocykl/jeździec, a inną kwestią jest iż sportowcy na torach po to jadą koło motoru żeby środek ciężkości jeszcze przesunąć do wnętrza winklu aby mieć jeszcze większą przyczepność co pozwala na jeszcze większą prędkość ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza